CV № 223728 din 12 decembrie 2024
Specialist Securitarea Sanatatea in Munca

age 57 ani

Feminin

address Chișinău

20 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Microsoft Word
Microsoft Excel
Microsoft Power Point
Internet
iiko
SIRIEUS
Outlook

Experiența profesională

Mai 2021 - Prezent
3 ani 8 luni

Sef Serviciul Intern de protectie si Prevenire

ICS „OILTECH” SRL

Chișinău

a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin):
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.

Iunie 2019 - Octombrie 2023
4 ani 4 luni

SPECIALIST SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA / MANAGER RESURSE UMANE

„Sofilarex PLUS” SRL / SRL „Caviloc”

Chișinău

a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin):
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u)Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.

Septembrie 2019 - Decembrie 2021
2 ani 3 luni

Manager resurse umane / Specialist Securitatea si Sanatatea in Munca

SRL „Ferma cu Origini”

Chișinău

Manager resurse umane / Specialist RU

Noiembrie 2019 - Decembrie 2020
1 an 1 lună

SPECIALIST SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA / MANAGER RESURSE UMANE

„5AQ INVEST” SRL

Chișinău

a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin):
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire (aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.
MUNCA/MANAGER RESURSE UMANE

Septembrie 2016 - Noiembrie 2019
3 ani 3 luni

Sef Departament Resurse Umane

SRL „Castel Mimi”

Anenii Noi

Resurse Umane/Securitatea si sanatatea in Munca

Mai 2005 - Noiembrie 2019
14 ani 7 luni

INGINER SECURITATEA SANATATEA IN MUNCA / SPECIALIST RESURSE UMANE

IMSP ANENII NOI

Anenii Noi

a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate (aprobarea prin ordin);
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.

Aprilie 2013 - Septembrie 2016
3 ani 6 luni

SPECIALIST SECURITATEA SANATATEA IN MUNCA

SRL „VISPAS SI CO SRL”

Chișinău

a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin);
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini .
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.

Aprilie 2002 - Mai 2005
3 ani 1 lună

Manager vinzari

URECOOP

Anenii Noi

Manager vinzari

Ianuarie 1988 - Aprilie 1995
7 ani 4 luni

Depozitar

Selihoztehnica

Anenii Noi

depozitar

Mai 1987 - Decembrie 1987
8 luni

Inginer electric

Anenii Noi

Electricitate

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Domeniul dorit

Management

Studii: Superioare

Absolvit în: 1992

UNIVERSITATEA AGRARA

Facultatea: ELECTOFICAREA/MECANIZAREA

Specialitatea: ELECTRO/MECANIC

Absolvit în: 1987

TEHNICUM

Facultatea: ELECTROFICARE / MECANIZARE

Specialitatea: ELECTRO / MECANIC

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2023

Întreprinderea de stat Centrul de instruire în domeniul relaţiilor de muncă Instruire

Organizator: Întreprinderea de stat Centrul de instruire în domeniul relaţiilor de muncă

Absolvit în: 2024

Quality Management System (QMS) international Auditor course

Organizator: BUSINESS ASSURANCE Management System Certification & Training Activities

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: B

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".