DA
Consultant/operator

age 33 ani

Feminin

address Călărași

5 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

-Abilități de comunicare în scris și oral fluent și corect.
-Rezolvarea problemelor: abilitatea de a investiga, analiza si rezolva problemele; dezvoltarea abilitatilor analitice si de diagnosticare...
-Abilitati de negociere
-Calculator: ablilitati in utilizarea calculatorului si a aplicatiilor soft; cunostinte in utilizarea pachetului Office etc.
-Aptitudini interpersonale: capacitatea de a motiva si incuraja intr-un mod armonios echipa din care fac parte.
-Calitati: perseverenta, puterea de a invata repede lucruri noi si a ma adapta cu usutinta la situatii noi; sociablilitate, spirit de echipa si capabilitate de a lucra in conditii de stres etc.

Vezi mai mult

Experiența profesională

Iunie 2016 - Prezent
8 ani 6 luni

secretarul consiliului

primăria

Călărași

Planificam şi organizam mersul desfăşurării şedinţelor consiliului local:
 asiguram înştiinţarea convocării consiliului local şi convocarea consiliului local prin compartimente de specialitate;
 pregătesc materialele pe marginea problemelor supuse dezbaterii în consiliul local;
 particip la şedinţele consiliului local;
 acord ajutor consilierilor şi comisiilor consiliului local.
Asigurarea comunicării actelor adoptate:
 asigur aducerea la cunoştinţă publică a deciziilor consiliului local;
 asigur comunicarea către autorităţile şi persoanele interesate a actelor emise de către consiliul local;
 asigur aducerea la cunoştinţă publică a hotărîrilor şi dispoziţiilor de interes general;
 verificădacă înştiinţarea sau aducerea la cunoştinţă s-a realizat în conformitate cu prevederile legale;
 organizez audienţe, după caz, în zilele şi orele stabilite prin Regulamentul de organizare şi funcţionare internă;
 comunic şi remit, în termen de 5 zile, dacă legea nu prevede altfel, autorităţilor şi persoanelor interesate actele emise de consiliul local sau de primar.

Asigur efectuarea lucrărilor de secretariat şi de evidenţă a bunurilor:
 primesc, distribui, întreţin corespondenţa şi urmăresc transmiterea acesteia;

 administrez sediul primăriei şi bunurile ei prin intermediu intendentului.

etc.

Limbi

Română Fluent

Rusă Comunicare

Studii: Superioare

Absolvit în: 2016

USM

Facultatea: Istorie și filosofie

Specialitatea: istorie

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".