DA
Consultant/operator

age 33 года

Женщина

address Călărași

5 000 MDL

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Обо мне

-Abilități de comunicare în scris și oral fluent și corect.
-Rezolvarea problemelor: abilitatea de a investiga, analiza si rezolva problemele; dezvoltarea abilitatilor analitice si de diagnosticare...
-Abilitati de negociere
-Calculator: ablilitati in utilizarea calculatorului si a aplicatiilor soft; cunostinte in utilizarea pachetului Office etc.
-Aptitudini interpersonale: capacitatea de a motiva si incuraja intr-un mod armonios echipa din care fac parte.
-Calitati: perseverenta, puterea de a invata repede lucruri noi si a ma adapta cu usutinta la situatii noi; sociablilitate, spirit de echipa si capabilitate de a lucra in conditii de stres etc.

Больше

Опыт работы

Июнь 2016 - Настоящее время
8 лет 6 месяцев

secretarul consiliului

primăria

Калараш

Planificam şi organizam mersul desfăşurării şedinţelor consiliului local:
 asiguram înştiinţarea convocării consiliului local şi convocarea consiliului local prin compartimente de specialitate;
 pregătesc materialele pe marginea problemelor supuse dezbaterii în consiliul local;
 particip la şedinţele consiliului local;
 acord ajutor consilierilor şi comisiilor consiliului local.
Asigurarea comunicării actelor adoptate:
 asigur aducerea la cunoştinţă publică a deciziilor consiliului local;
 asigur comunicarea către autorităţile şi persoanele interesate a actelor emise de către consiliul local;
 asigur aducerea la cunoştinţă publică a hotărîrilor şi dispoziţiilor de interes general;
 verificădacă înştiinţarea sau aducerea la cunoştinţă s-a realizat în conformitate cu prevederile legale;
 organizez audienţe, după caz, în zilele şi orele stabilite prin Regulamentul de organizare şi funcţionare internă;
 comunic şi remit, în termen de 5 zile, dacă legea nu prevede altfel, autorităţilor şi persoanelor interesate actele emise de consiliul local sau de primar.

Asigur efectuarea lucrărilor de secretariat şi de evidenţă a bunurilor:
 primesc, distribui, întreţin corespondenţa şi urmăresc transmiterea acesteia;

 administrez sediul primăriei şi bunurile ei prin intermediu intendentului.

etc.

Языки

Румынский Свободно владею

Русский Разговорный

Образование: Высшее

Год окончания: 2016

USM

Факультет: Istorie și filosofie

Специальность: istorie

Пожелания к работе

График работы

Full-time

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".